DO HOME
DO RUKY
DODÁME RÝCHLO
DORUČÍME K VÁM
VČASNÉ DODANIE
Naši kuriéri sa starajú o to, aby vaše zásielky dorazili bezpečne a včas na miesto určenia.
FLEXIBILNÉ DORUČENIE
- Změna termínu doručení
- Změna doručovací adresy
OZNÁMENIE O ZÁSIELKE
O zmene stavu vašej zásielky vás informujeme SMS alebo e-mailom. Máte tak neustály prehlaď, čo sa s vašou zásielkou deje.
Ako doručenie s WE|DO HOME funguje
V košíku partnerského e-shopu zvolíte dopravu s WE|DO a tovar objednáte.
Od predajcu prevezmeme zásielku a ihneď vám v SMS či e-maile pošleme číslo, vďaka ktorému môžete zásielku sledovať.
Vodič vás v deň rozvozu s predstihom kontaktuje ohľadom doručenia zásielky SMS správou alebo telefonicky.
Myslíme na bezpečnosť, preto v prípade dobierky ponúkame možnosť zaplatiť bezkontaktne kartou.
Vodič vám odovzdá zásielku s úsmevom :)
Časté otázky
Pozrite si najčastejšie otázky a odpovede týkajúce sa WE|DO HOME.
-
Ako WE|DO doručuje zásielky domov?
Zásielky doručujeme v pracovných dňoch medzi 8 a 18 hodinou na adresu doručenia k prvým uzamykateľným dverám. Kuriér nemá povinnosť zásielku vynášať do poschodia. Možnosť doručenia do P.O.BOXU bohužiaľ nie je možná.
-
Kedy mi zásielku doručíte?
Zásielky štandardne doručujeme druhý alebo tretí pracovný deň od vyzdvihnutia u odosielateľa. O doručovaní zásielky vás budeme informovať v deň doručenia prostredníctvom SMS a e-mailu.
-
Ako zaplatiť dobierku?
Dobierku môžete zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou (bez dodatočných poplatkov pre príjemcu). V prípade platby v hotovosti žiadame, aby ste si pripravili presnú sumu za dobierku. Vo všeobecnosti však odporúčame pri objednávaní tovaru v e-shope zaplatiť za tovar vopred.
-
Ako zmeniť termín doručenia?
Termín doručenia môžete jednoducho zmeniť prostredníctvom interaktívnej SMS alebo e-mailu, ktoré vám zašleme pred doručením. Prípadne môžete kontaktovať náš zákaznický servis.
-
Ako zmeniť adresu doručenia?
Ak potrebujete zmeniť adresu doručenia, kontaktujte náš zákaznický servis.