DO POINT
DODÁME
DO VÝDAJNÉHO MIESTA
DORUČÍME VČAS
FLEXIBILNÉ VYZDVIHNUTIE
Zásielku si môžete vyzdvihnúť kedykoľvek od okamihu, keď dostanete heslo. Alebo môžete pre ňu niekoho poslať – nemusíte sa preukazovať dokladom, stačí vedieť heslo.
ULOŽENIE ZÁSIELKY NA 5 DNÍ
Ak nemáte počas týždňa čas, nevadí. Pošlete nám odpovedajúcu SMS a my vám lehotu zdarma predĺžime až o 3 dni.
OZNÁMENIE O ZÁSIELKE
Akonáhle nám e-shop predá tovar k preprave, pošleme vám SMS a e-mail s číslom zásielky. Zásielku tak môžete sledovať online.
Ako WE|DO POINT funguje
V e-shope si pri objednávaní tovaru vyberte, do ktorého WE|DO výdajného miesta chcete zásielku doručiť.
Akonáhle nám e-shop odovzdá tovar k preprave, okamžite vám pošleme SMS a email s číslom zásielky. Zásielku tak môžete sledovať online.
Po doručení zásielky na výdajné miesto vám pošleme SMS a e-mail s heslom. Zásielka na vás bude čakať 5 dní.
Dbáme na bezpečnosť, preto v prípade dobierky môžete platiť bezkontaktne kartou.
Obsluha výdajne vám s úsmevom odovzdá zásielku :)
Časté otázky
Prezrite si najčastejšie otázky a odpovede týkajúce sa výdajných miest WE|DO POINT.
-
Kedy si môžem zásielku z výdajného miesta WE|DO POINT vyzdvihnúť?
Zásielky obvykle doručujeme na druhý alebo tretí pracovný deň po prevzatí odosielateľa. Akonáhle je zásielka pripravená k vyzdvihnutiu, pošleme vám SMS a e-mail spolu s PIN kódom, ktorý budete potrebovať k prevzatiu tovaru (zásielku nemusí vyzdvihnúť jej adresát). Zásielku si potom môžete vyzdvihnúť kedykoľvek počas nasledujúcich piatich pracovných dní v závislosti od otváracích hodín zvoleného výdajného miesta.
-
Do kedy je možné zásielku vyzdvihnúť?
Zásielku si môžete vyzdvihnúť do piatich pracovných dní od uloženia na výdajné miesto.
-
Je možné predĺžiť dobu vyzdvihnutia zásielky?
Áno, dobu uloženia je možné bezplatne predĺžiť až o 3 pracovné dni, stačí kontaktovať náš zákaznícky servis na čísle +421 220 924 292.
-
Čo ak si tovar nestihnem vyzdvihnúť?
Kontaktujte kolegov zo zákazníckeho servisu. Niektoré zásielky je možné vyzdvihnúť osobne v depe, niektoré sa ihneď vracajú odosielateľovi.
-
Aké veľké môžu byť zásielky doručené do výdajného miesta WE|DO POINT?
Na výdajné miesto je možné doručiť zásielky do 15 kg, s najdlhšou stranou 1,2 m a maximálnym objemom 0,2 m3. Pri objednávaní v e-shope si však nemusíte robiť starosti s veľkosťou zásielky. Možnosť doručenia do výdajného miesta vám bude ponúknutá len vtedy, ak vaša objednávka spĺňa požadované parametre.
-
Ako môžem za tovar zaplatiť?
Dobierku môžete zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou.
-
Čo urobiť, ak som stratil kód k výdaju tovaru?
Kód posielame vo forme SMS aj e-mailom. Ak tento kód nemôžete nájsť vo svojej e-mailové schránke ani v telefóne, kontaktujte náš zákaznícky servis.