WE

DO POINT
DODÁME
DO VÝDAJNÉHO MIESTA
DORUČÍME VČAS

FLEXIBILNÉ VYZDVIHNUTIE

Zásielku si môžete vyzdvihnúť kedykoľvek od okamihu, keď dostanete heslo. Alebo môžete pre ňu niekoho poslať – nemusíte sa preukazovať dokladom, stačí vedieť heslo.

ULOŽENIE ZÁSIELKY NA 5 DNÍ

Ak nemáte počas týždňa čas, nevadí. Pošlete nám odpovedajúcu SMS a my vám lehotu zdarma predĺžime až o 3 dni.

OZNÁMENIE O ZÁSIELKE

Akonáhle nám e-shop predá tovar k preprave, pošleme vám SMS a e-mail s číslom zásielky. Zásielku tak môžete sledovať online.

Ako WE|DO POINT funguje

V e-shope si pri objednávaní tovaru vyberte, do ktorého WE|DO výdajného miesta chcete zásielku doručiť.

Akonáhle nám e-shop odovzdá tovar k preprave, okamžite vám pošleme SMS a email s číslom zásielky. Zásielku tak môžete sledovať online.

Po doručení zásielky na výdajné miesto vám pošleme SMS a e-mail s heslom. Zásielka na vás bude čakať 5 dní.

Dbáme na bezpečnosť, preto v prípade dobierky môžete platiť bezkontaktne kartou.

Obsluha výdajne vám s úsmevom odovzdá zásielku :)

Časté otázky

Prezrite si najčastejšie otázky a odpovede týkajúce sa výdajných miest WE|DO POINT.

  • Kedy si môžem zásielku z výdajného miesta WE|DO POINT vyzdvihnúť?

    Zásielky obvykle doručujeme na druhý alebo tretí pracovný deň po prevzatí odosielateľa. Akonáhle je zásielka pripravená k vyzdvihnutiu, pošleme vám SMS a e-mail spolu s PIN kódom, ktorý budete potrebovať k prevzatiu tovaru (zásielku nemusí vyzdvihnúť jej adresát). Zásielku si potom môžete vyzdvihnúť kedykoľvek počas nasledujúcich piatich pracovných dní v závislosti od otváracích hodín zvoleného výdajného miesta.

  • Do kedy je možné zásielku vyzdvihnúť?

    Zásielku si môžete vyzdvihnúť do piatich pracovných dní od uloženia na výdajné miesto.

  • Je možné predĺžiť dobu vyzdvihnutia zásielky?

    Áno, dobu uloženia je možné bezplatne predĺžiť až o 3 pracovné dni, stačí kontaktovať náš zákaznícky servis na čísle +421 220 924 292.

  • Čo ak si tovar nestihnem vyzdvihnúť?

    Kontaktujte kolegov zo zákazníckeho servisu. Niektoré zásielky je možné vyzdvihnúť osobne v depe, niektoré sa ihneď vracajú odosielateľovi.

  • Aké veľké môžu byť zásielky doručené do výdajného miesta WE|DO POINT?

    Na výdajné miesto je možné doručiť zásielky do 15 kg, s najdlhšou stranou 1,2 m a maximálnym objemom 0,2 m3. Pri objednávaní v e-shope si však nemusíte robiť starosti s veľkosťou zásielky. Možnosť doručenia do výdajného miesta vám bude ponúknutá len vtedy, ak vaša objednávka spĺňa požadované parametre.

  • Ako môžem za tovar zaplatiť?

    Dobierku môžete zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou.

  • Čo urobiť, ak som stratil kód k výdaju tovaru?

    Kód posielame vo forme SMS aj e-mailom. Ak tento kód nemôžete nájsť vo svojej e-mailové schránke ani v telefóne, kontaktujte náš zákaznícky servis.

Zobraziť všetky

Loading